مزایای سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری

مزایای سیستم سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری

در نوشته پیشین مبحث سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری شرح داده شد. در مطلب حاضر سعی براین است که مزایای کلی به‌کارگیری از این سیستم مطرح شود.

مزایای سی آر ام (CRM)

در این نوشته سعی بر این است که تعدادی از مزایای سی آر ام شرح داده شود. در ادامه به تعدادی از این مزیت‌ها می‌پردازیم.

مزایای سی آر ام

سی آر ام به گسترش کسب و کار شما کمک می‌کند

اگر یک کسب و کار کوچک با 6 مشتری دارید، نیازی به استفاده از سی آر ام نیست چراکه روشهای سنتی پاسخگوی شما هستند اما با گسترش کسب و کارتان این  سی آر ام است که به کمک شما می‌آید.

سی آر ام داده‌های شما را مرتب و مدیریت می‌کند

سی آر ام با مدیریت، دسته‌بندی و آنالیز داده‌های مشتریان به تصمیم‌گیری کلان و برنامه‌های کسب و کار شما کمک می‌کند. داده‌های شما در تصمیم‌گیری بهتر از هرچیز دیگری به شما کمک می‌کنند.

سی آر ام نقشه راه به شما می‌دهد

به کمک این سیستم، روند کلی خدمات‌دهی و فروش موفق را می‌توانید به دست آورید. این عمل منجر به افزایش فروش کسب و کار شما شده و به توسعه شما کمک می‌کند.

سی آر ام مشتریان شما را حفظ می‌کند

شما می‌توانید به کمک این سیستم، تجربه بهتری به مشتری خود القا کنید و با حفظ ارتباط پایدار با مشتری خود، آنهارا به سمت خرید مجدد از خود سوق دهید.

دیگر مزیت سی آر ام منعطف بودن است

این سیستم‌‌‌ها بسیار منعطف طراحی شده‌اند و قابلیت انطباق با تمام کسب و کارها را دارند. سی آر ام خود را بر اساس نیازهای کسب و کار خود شخصی سازی کنید و از آن بهره ببرید.

سی آر ام هزینه‌های بایگانی اطلاعات را کاهش می‌دهد

در مقایسه با روش‌های سنتی، با بهره‌گیری از این سیستم‌ها، هزینه بایگانی و ثبت اطلاعات مشتریان کاهش یافته و دسترسی به این اطلاعات بسیار ساده‌تر می‌باشد.

سی آر ام هزینه‌های بازاریابی و فروش شما را کاهش می‌دهد

سیستم‌های جدید با تکیه بر متدهای روز علاوه برکاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش، تاثیر بیشتری نیز بر بازار هدف کسب و کار شما دارند.

مزایای سی آر ام ( CRM )

در این نوشته سعی بر این است که تعدادی از مزایای سی آر ام شرح داده شود. در ادامه به تعدادی از این مزیت‌ها می‌پردازیم.

 

نرم‌افزار سی آر ام ابری دستیار، از جمله نرم‌افزارهای کامل، جامع، منعطف و به‌روز موجود می‌باشد که توسط گروه نرم‌افزاری ماناسیس عرضه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *